Etuis zijn klaar

De etuis waren net op tijd klaar voor de eerste schooldag. Het zijn heel schattige exemplaren geworden. 


Het is een symbolisch cadeau, want ze hebben nog geen etui nodig voor groep 1, maar het is ook heel handig voor kammen en borstels of als bedje voor Little People. 
Als je goed kijkt kun je zien dat ik de rits er niet helemaal goed in heb gezet. Sommige kennis van het naaien is bij mij blijkbaar weggezakt. Toevallig zag ik de dag daarop bij ByMiekk een tutorial voor een etui. Zij maakt niet alleen hele mooie spullen, maar ook super goede tutorials.




Dat rode randje langs het roze geeft een leuk accent vind ik.



1 opmerking

  1. Wat leuk. Ik hoop binnenkort ook een naaimachine te hebben en dan ga ik ook eens kijken of ik wat kan maken (in ieder geval proberen dan ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!