zaterdag 11 november 2017

Bekendmaking winnaar Slechts 5 ingredienten

Wat veel leuke reacties heb ik gehad op het boekje 5 ingrediënten dat ik weggeef. Zowel hier op het blog, als per mail en in de reacties op de facebook groep Huisgemaakt.

Ik deel hier wel eens recepten, maar het is geen kookblog. Dat er via zo'n weggeefactie mensen hier langs komen vind ik daarom extra leuk. Zo'n kookboek is dan een raakvlak in interesses.

De gerechten die ik hier op het blog deelde waren niet altijd per definitie eenvoudig. In het begin richtte ik me vooral op geen e-nummers en geen geraffineerde suiker. Gaandeweg werd alles eenvoudiger. Gerechten waar veel gereedschap voor nodig is, sla ik over. Als ik nu bak, heb ik het liefst alles in 1 kom :-).

Zelf koken is een enorme verrijking van je leven. Niet alleen omdat je zelf zeggenschap hebt over welke ingrediënten er in gaan, maar ook omdat je de waarde van producten leert kennen. Waarom kwaliteitsbrood zo duur is, wat de verklaring is van het prijsverschil tussen biologisch en niet-biologisch en je krijgt meer inzicht in het werk van de boer die de gewassen moet verbouwen. Je leert meer waardering te krijgen voor wat je eet en voor hoe we de aarde gebruiken.

Maar nu naar de bekendmaking van de winnaar van het boek Slechts 5 ingrediënten Vegetarisch.


De winnares is Nely Lam! Van harte gefeliciteerd. We hebben contact en dan stuur ik het boekje naar je toe.

En meteen weet ik weer waarom ik bijna nooit weggeefacties doe....1 winnaar is leuk, maar ik denk vooral aan iedereen die nu niet gewonnen heeft. Hopelijk kun je op mijn blog toch de inspiratie vinden die je zoekt. Of dat nu op gebied van koken is, of anderszins.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen! Ik vond het erg gezellig om zoveel nieuwe namen te zien. Wees welkom hier op mijn blog of via facebook.

Fijn weekend!
Anita


3 opmerkingen :

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!